اتوکلاو آزمایشگاهی - قیمت اتوکلاو ازمایشگاهی

Wiki Article

به برد دیجیتال با تکنولوژی PWM مجهز است . این دستگاه دارای برد الکترونیکی دیجیتال ، پرشر مکانیکی ، ورودی هوای اطاقک مجهز به فیلتر هپا ( فیلتر بیولوژی ) ، ابعاد ۲۰۰ و ۳۰۰ لیتری است . سیستم مصرف بهینه انرژی با راندمان بالا ، سیستم کنترل پسماند دمای المنت و سیستم کنترل سطح آب الکترونیکی دارد . دستگاه اتوکلاو وسیله ای است که با استفاده از حرارت بخار آب تحت فشار و یا مواد غیر متحرک ، روش های شیمیایی و غیر شیمیایی ، باعث از بین رفتن ویروس ها و باکتری های وسایل شده و آن ها را ضد عفونی می کند . فشار بخاری که وارد دستگاه می شود به طور معمول بیشتر از فشار معمولی اتمسفر است و به همین دلیل دمای آن در حدود ۱۲۰ الی ۱۴۰ درجه سانتیگراد است. در دمای ۱۲۱ و ۱۳۴ درجه سانتیگراد کار می کند . دمای دستگاه به بالاتر از ۱۰۰ درجه سانتیگراد می رسد که این امر موجب می شود آب به بخار تبدیل شده و برای ضد عفونی کردن وسایل و ابزار ها مورد استفاده قرار گیرد . اتوکلاو یکی از دستگاه های استریل کننده یا ضد عفونی کننده به روش هوای مرطوب یا همان بخار آب است.


قیمت انواع اتوکلاو دندانپزشکی

خرید دستگاه اتوکلاو دارای دو سال ضمانت (تا 500سیکل کاری) و ده سال خدمات پس از فروش است. دستگاه اتوکلاو اولین بار در سال ۱۸۷۹میلادی توسط چارلز چمبرلند اختراع شد . ابتدا این دستگاه بسیار ساده بود اما با گذشت زمان ، متناسب با نیاز ها و برطرف کردن ایرادات قبلی ، تبدیل به دستگاهی بسیار مدرن و پیشرفته شد . از سوی دیگر به دلیل زمان بر بودن پروسه استریل، استفاده از یک اتوکلاو استاندارد و کارآمد که از علم و تکنولوژی روز دنیا برخوردار باشد، علاوه بر اطمینان از صحت استریل بسیار در سرعت عمل شما و رضایت مراجعین تاثیر گذار خواهد بود. پمپ خلاء این دستگاه بسیار قوی بوده و تا حدود ۰.۹- بار خلاء ایجاد می کند . و پمپ خلاء قوی است . این دستگاه دارای پمپ خلاء و سیکل خشک کن است . برق مصرفی این دستگاه ۱۲ کیلو وات و سه فاز است . دستگاه اتوکلاو را بر اساس تجهیزاتی که مورد ضدعفونی قرار می دهد به سه گروه ( کلاس ) N ، S ، B و سریع تقسیم می کنند . اتوکلاو سریع چیست ؟ پس همین حالا برای خرید اتوکلاو دندانپزشکی سریع و فوق سریع به وب سایت ما سر بزنید و برای استعلام قیمت روز دستگاه با مشاورین در تماس باشید.


این موضوع تبدیل به یکی از دغدغه های اصلی پزشکان دندانپزشک و کلینیک های دهان و دندان شده که چگونه می توانند بهترین اتوکلاو دندانپزشکی مارک معتبر و قیمت مناسب را خریداری کنند. اگر طی فرایند خرید با هر مشکلی روبرو شدید یا پس از خرید نیاز به مشاوره داشتید می توان از پشتیبانی ۲۴ ساعته این مرجع بی خرید دندان مصنوعی نظیر استفاده کنید. سپس بر اساس پروتکلهای مشخص شده و برنامهای که به دستگاه داده میشود، بخار تحت فشار قرار میگیرد و فرایند اتوکلاو کردن در زمان تعیین شده صورت خواهد گرفت. این دستگاه کامل تر از دو گروه قبل بوده و علاوه بر ابزار آلات جامد پوشش دار و بدون پوشش ، مواد نساجی را هم ضد عفونی می کند . در کنار مواردی مانند ظرفیت، و نوع سیستم کاری دستگاه اتوکلاو دندانپزشکی موردی مانند خرید از کدام فروشگاه نیز بر روی قیمت تاثیرگذار است. دستگاه اتوکلاو را بر اساس محیط مورد استفاده به چهار نوع اتوکلاو آزمایشگاهی ، بیمارستانی ، دندان مصنوعی کلینیکال و دندانپزشکی تقسیم می کنند . 4. با توجه به اینکه دستگاه اتوکلاو رومیزی دارای سنسورهای تشخیص حرکتی است و نیازی نیست نگران افزایش دمای ناگهانی دستگاه باشید اما به خاطر داشته باشید که پس از پایان کار دستگاه اتوکلاو دندانپزشکی فوراً در آن را باز نکنید.


چه نکاتی را باید رعایت کرد ؟

با حرارت دیدن آب دمای آن افزایش یافته و چگالی آن کاهش می­ یابد. برس شستشو وسایل را در پایان کار با آب فراوان شسته و اجازه دهید به سرعت خشک شود. هنگام کار با دستگاه اتوکلاو چه نکاتی را باید رعایت کرد ؟ تنظیم نمودن اتوماتیک فشار هوای محیط و امکان کار در شب، از دیگر امکانات این دستگاه محبوب دندانپزشکان است. بدنه ، درب ، مخزن ، کاور و طوقه آن از جنس استیل است . دارای درب تمام اتوماتیک است که قابلیت باز شدن دستی را نیز دارد . اتوکلاو یکی از دستگاه های آزمایشگاهی مهم و ضروری است که متناسب با کاربرد آن ، انواع متفاوتی دارد . سر ، صورت و دستها را از دهانه دور نگه دارید. علاوه بر این ، وسایل سوراخ دار را نیز ضد عفونی می کند . بر اساس توضیح تولید کننده در مدل های اتوکلاو رومیزی فلش مدت زمان استریل six دقیقه تخمین زده شده است. اتوکلاو بیمارستانی به صورت تک درب ، دو درب و گراویتی تولید می شود . اتوکلاو بیمارستانی چیست ؟ اتوکلاو گروه N چیست ؟ بسیاری از متخصصین دندانپزشکی به دنبال خرید یک دستگاه اتوکلاو دندانپزشکی با تخفیف ویژه و همراه با قیمتی کاملا مقرون به صرفه تر هستند. C​onte nt w᠎as g ener᠎ated by GSA Conte nt Gen erat or D emmore thansion !

Report this wiki page